en dag med annelie

hon kom till mig vid 11.
ja blåste håret satte upp de tog på mig mjukis,
sen gick vi till stallet, hon mocka och gjorde mat. sen åkte vi hem till henne.
åt, sen gick vi ut och åkte pulka med en, de gick ju som de gick.
annelie stanna och ja flög över henne, hah!
sen klädde hon granen och jag såg på tv, eftersom hon klaga på mig. :) hehe nevars.
sen när hon var klar fortsatte vi och kolla på tv, sen vid halv 10 hämta mamma mig.
och när ja kom hem la vi alla julklappar under granen och sen satte jag mig här
som ja kommer sitta ett tag till. :)
imorgon är de ju julafton för er som inte vet, känns rätt sjukt faktist

jag skickar mms bilder till annelie som hon kan lägga in på datan sen skicka till mig
eftersom ja inte kan lägga in. så de kommer några bilder snart iaf. :)

pussar ifrån madde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback