;)


madde,matilda,emma,helena. :)
ingen aning om vad ja gör?

linköping igår dårå, kolla mest, köpte inget föruom en sak till mikkis.
som inte var med eftersom hon var på kryssing.. ;/
hihi, jo men de börja med att madde kolla fel buss, hihi kolla buss till norrköping ist för kimstad
men vi åkte med den iaf, och gick av i blacka, och vänta på ny buss- jo de går ju demed.
heh, men vi kom iaf dit, eftersom ja redan köpt alla julklappar så kolla ja på kläder till nyår,
hitta de ja ville, fast kanske inte en precis sån, ska kolla i norrköping ist. :)
sen tåg hem, och så gick buss till bara blacka,så vi gick av där, matilda gick till marcus, och jag emma och helena stog och vänta på bussen till slagget som busschauffören sa att de skulle komma en, m de gjorde de men den gick bara till vånga och de tänkte ju itne vi på, så helena gick av vid göstad och jag vid ekvallen så fick emma stå vid kyrkan och vänta i en halvtimme.. ;/   sen när ja kom hem, blev de bråk med familj
och jag packa och åkte till annelie. :) vi gjorde inget spec datan,tvn,telefon & så. :)
hade sjukt ont i benet, växtvärk eller nåt, ohgud sjukt ont gjorde de, men sen somna ja och vakna igen av att de värkte som fan, så ja tog värktablett , oh jo de blev bättre. :)


idag då, vi satte klockan på 8 eller nåt för vi skulle till stan med annelies mamma
eller annelie skulle köpa julklappar så då följde jag med. :)
så åkte vi vid halv 10 eller nåt,  åkte till stallet och annelie gav hästen mat
sen till maxi.  jag köpte en till julklapp. :) och sen köpte annelie julklappar, sen
åt vi chicken kebab, tjockt! ;p  sen åkte vi till rusta , hehe för annelie skulle köpa en julklapp där
sen affären och lite så, sen skjusa dom hem mig. och nu sitter jag och kollr på tv.
har världens huvudvärk usch!

två dagar kvar! :D

ha de bra. pussar


Kommentarer
Postat av: annelie.

haha i bilen vad hände där i? ;)



<3

2009-12-22 @ 17:42:09
URL: http://ddontlookback.blogg.se/
Postat av: emma

jag klarade mig ;) <3

älskar er!

2009-12-22 @ 22:48:07
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/
Postat av: mikkkkis ♥

:( <33333

2009-12-23 @ 01:28:55
URL: http://miksuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback