jag hatar min mobil..

hej. :)
självklart så gåre fortf nt att lägga in bilder ifrån mobilen.
och nu har jag faktist tagit rätt många bilder  men nejnej! 
men iaf, skolan va rätt bra, vi har ju inte vanliga lektioner mest jobba klart & sånt.
på profilen fika vi & sen sluta vi vid 2 ist så vi skulle hinna med bussen! ;)
sen när jag gickhem ifrån bussen gick jag över ekvallen 'fotbollsplan'
och där vare ju självklart as mycket snö, så allt kom in i skorna.
så ja sprang baklänges, haha nt för de skulle bli bättre men så ja nt får all snö i ansiktet! :)
JAG HATAR SNÖ, de gör ja verkligen, sen när de blåser oxå
och på morgonen när ja ska gå te bussen, imorse gick jag baklänges te bussen oxå.
smart som ja är. :)
men iaf, sen när jag kom hem gjorde ja varm oboy eftersom ja frös as mycket.
inte för ja drack nåt av de  men. ;) sen kom pappa och mickan hem.
så vi åt, och sen kunde jag typ inte andas, och ringde mamma oh fyfanvad ont ja hade.
tog värktablett & de gick ju över sen.
sen följde jag med pappa och lämna mamma.
sen har ja sätt på tv, och haft de riktigt skönt faktist.
blir inte & göra så mycket mer.
men imorgon äre iaf julavslutning, slipppa allt pluggande :)
men iaf.

hade bra :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback