lördag!♥

idol igår va sjukt bra..
tove åkte ut, alla var lika bra så igentligen spela de ingen roll för mig vem som åkte ut? :)
men calle är bäst.

imorse vakna jag ungefär 8?  hämta då datan och satte på twilight.
efter den, åt jag frukost och drack varm obo'y med grädde& såg på one tree hill! :)
sen har jag typ inte gjort så mycket?
ska väll kolla vad ja ska ha på mig till sen, eftersom vi ska på 70års kalas..
farmor fyller den 21/12 och hon ska ha kalas med sin syster som fyller 60.
så igentligen blir de väll 130 årskalas.  hähä gammalt va?
kanske hinner att skriva lite senare, vi fårse! :)


Kommentarer
Postat av: Dennis

DU! Nu är idol inte värt att se på när Tove åkte ut! Hon var idol! :D

2009-12-06 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback