nu är de dags för fredagsmys!

ska skriva här oxå, vill inte tappa besökare!

imorse gick jag upp typ vid kvart över 6, jag är verkligen
hur trött som helst nu på morgonen, så börjar jag fixa mej
vid 7, då har ja bara en halvtimme på mig.
så då kan man säga att ja har riktigt bråttom te bussen.
skolan va rätt seg oxå, vi sluta 5 över ist för tjugo över,
igentligen spelar de ingen roll, för bussen kommer endå halv.
så då får man stå ute och frysa ihjäl ist..
sitter i soffan nudå.
mickan har pausat one tree hill, men dom åkte precis så nu ska
jag sätta igång de &äta något, har typ inte ätit nåt idag.
skulle träffat annelie idag, men dom har kalas oh massa.
så naae!

och imorgon blire 70års kalas.. -.-


vad ska  ni göra i helgen då ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm vet inte :P

dd?

2009-12-04 @ 20:49:33
Postat av: maria, ( du känner inte mig )

jag har vart med massa kompisar :)

2009-12-13 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback