.


svartvit bild från igår.  förr hade jag jämt svartvit, tyckte de va mycke snyggare
men nu tycker ja mä färg är MYCKET snyggare.  så tråkigt med bara gråa bilder, eller hur?!



hej igen!
ni vet ju vad ja har gjort, sätt på film.
den andra filmen va sådär , inte sådär jätte bra men inte så jätte dålig heller.
jag är inte så bra på att förklara så jag berättar inte vad den handlar om.

nu har jag ätit, och pappa tjatar hela tiden om att jag ska städa mitt rum.
men nu har ja iaf tagit bort lite kläder, måste väll städa mer sen.
men nu ska jag nog gå och duscha så ja  är lite frääsh!
sen måste jag plugga oxå, har typ nåt so prov iveckan och jag fick omprov iförra sen
och klara inte de heller typ.  så är nog bäst att verkligen plugga på de här nu..
sen måste jag göra matte oxå, så ja inte ligger efter som ja alltid gör.
nu kom mickan ner och pappa hem, så nu går jag och duschar!
men ja lovar ja skriver mera sen! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback