.

  • duschat
  • pluggat

    de har jag gjort nu, och nu kollar jag på gossip girl.
    och kollar på bloggar, endels är verkligen as fina
    skillnad mot min, en helt vanlig blogg?  tråkig
    och inga roliga bilder ..  och ja säger jämt att ja ska
    göra den roligare, men händer de?  nej.
    aja ja suger på att fixa bloggar, så äre bara. :)

    jag ska kolla klart på gossip girl, sen ska jag fixa idrottkläder
    och kläder tills imorgon, sen  plugga lite mer, ithink.
    imorgon äre ju som sagt skola, men inte många dagar
    kvar till jul. ihi.

    och ja har ingenaning om vad ja önskar mig i julklapp,
    vill ha en ny mobil, men vet inte vilken? och de kommer ja endå inte få..
    sen vill jag ha en liten data, som man kan ta med sig typ överalllt, hur bra som helst!
    elller dom kanske nt är så jätte bra igentligen, as små, ser typ inget. men jo
    de vill ja ha iaf,!  sen villl ja ha en kamera, en sån som syster har.
    men nt så säker om ja skulle ta så mycke kort då?
    haha, de är igentligen rätt mycke ja vill ha, men just nu är de bara helt
    tomt i mitt huvud.
     
    ojdå, rätt långt inlägg! ;)

    puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback