helt ärligt, hur mår jag igentligen? jo ja mår sjukt dåligt, ja inbillar mig massa skit som ja igenltigen inte borde.

rubriken får tala för sig själv..

ja har varken solat/duschat/fixat mig.
ja ska faktist sola snart, och duscha, men fixa mig är lite onödigt känns de som eftersom ja
inte har tänkt att göra nåt spec.
och dagen har gått sjukt snabbt även fast ja inte gjort så mycke ?
som faktist inte känns så bra, skola imorgon.. en vecka till med lov skulle vara bra!
näe men nu går jag faktist och solar, för & va blek de vill man ju inte direkt hah.. 

puss♥


Kommentarer
Postat av: matilda

madde det kommer aldrig hända! <3

2009-11-01 @ 21:32:39
URL: http://mmatildapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt?

eller varför mår du dåligt? :(

2009-11-02 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback