hemma ifrån bion.


assso fan,  jag skrev as mycke nyss, sen råka ja trycka ner de,  duuukigt
nu har vi iaf sett på 2012 ,  den va riktigt bra tycker ja!
den handla ju om att jorden går under 2012, och de harju inte vart ännu,
så lite små rädd blir man ju,  hah..

efter så hämta matildas pappa oss, och matilda&marcus gick av hos marcus
så matildas pappa skjusa hem mig. :)
nu har ja precis ätit lite, och ser på tv.  eller njae igentligen ser ja inte så mycke, men tvn är på iaf. ;)
som ja har skrivit förut, att ja tror ja börjar bli sjuk, just nu känner ja mig inte bra iaf.
 stackars mig.. :(

blir lite ego kort som ja tog nyss. ovanligt va? ;)

   
d  

haha, såå ego säger ja baaara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback