jag känner att de är rätt onödigt med rubrik, läs texten ist.

haha, sitter och pratar med min vän annelie på msn.
helt sjuka är vi!  vilken humor assso.♥


d  gjort matte.

d solat.

d duschat.

de där var de jag hade tänkt och göra och som ni ser har jag inte gjort nåt av det.
duktigt va mej! :)
känner mig så ofrääsh så df tänkte jag att jag kunde sola  och sen duscha och sen se
på andra avenyn( om ja orkar)  jag kommer va sjukt trött imorgon! :(
sen ska vi ha sånt här utvecklingsamtal oxå så mamma kommer väl vid kvar över 10, skönt de då
missar jag lite av SOn  och de är verkligen så skönt isåfall för ja hatar so och så är de jämt så långt.
en timme, hah..
helt ärligt tror jag inte ni bryr er?
skit samma, kul och skriva lite iaf.. :)
jag kanske ska göra matte nu eller så solar jag ist, skönt de låter va?   de tycker faktist inte jag, för de är så sjukt kallt när man ska lägga sig först.. 
nu ska jag gå iaf.
puss
och ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback