glömde skriva igårkväll.

förlåt glömde  skriva igårkväll som jag skrev att jag skulle, men kan berätta lite nu om igår.
frida och jag pluggade lite so, och sen drog vi ut och träffade annelie en snabbis, sen träffa vi några andra.
kolla film&prata. sen drog vi hem till mej frida& jag åt, sen följde vi frida till bussen vid 21:45.
sen hem och prata med bästa annelie i telefon.

just nu sitter jag här och är klar och går till bussen vid halv, idag är det kort dag men endå jobbiga lektioner.
ingen aning om jag ska till mamma efter skolan och köpa skor, fårse hur det blir.
men skriver iaf senare idag, ha en bra dag sötnosar!
puss.

just nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst maddis :)<3

2010-04-13 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback