godmorgon

jag har vart vaken ett tag, jag har ju inte suttit vid datan på ett tag, så kollat massa bloggar. uh lite jobbigt faktist. men iaf, datan dampade igår som jag skrev men nu går det, och så har pappa raderat allt på datan, bilder och allt. åh. ;/ men iaf. igår var ja med emma,helena&matilda vi sov hos emma ifrån onsdags till torsdag
och i ondags så åkte vi till blacka och matilda till träning, sen träffa vi micke,hella&jimmy
så var vi hos dom, sen tog vi buss till stan och sen hem igen och då gick matilda på, sen drog vi till emma.
där vi hade allmänt mysigt och bara satt och prata om allt. sen igår så drog vi till blacka, sen till norsholm,sen buss till kimstad, och pendeln till stan, kolla runt där, riktigt seg var jag. sen hem till emma, och sen hem vid 7 kanske?  hem, dusch och senare kom annelie, vi gick ut och träffa kevin och rickard. jag ramla och gjorde typ volt, haha gud asso. ont som fan har jag nu..  men annelie åkte hem sen när vi kom hem, och jag somnade direkt typ, seg&trött hela dagen idag har ja vart.. men iaf  nu idag blir det att vara barnvakt, hihi lite små kul sisådär :) :)  nu ska jag äta frukost.
PUSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback