hej hej hemskt mycket hej!

var ute med hundarna förut, gjorde mat, och nu duschat. så jag har gjort allt de där jag skrev.
händer aldrig annrs att jag brukar göra det jag skriver, eller jo.. men det är sällan faktist.
men som sagt nu har jag duschat och när jag rakade benen så skärde jag mig. blödde riktigt mycket kan ja ta och säga. men nu är det plåster på.. haha. ;) och precis när jag duschat klart och skulle ta på mig, så kommer min kusin ditte och skulle lämna pengar som tack för jag var barnvakt åt emie och alva. :) men iaf nu ska jag blåsa håret och bara chilla, haha cool ja kände mig där! ;)
pussspusss




blir att träffa dom imorgon, :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla ful design! byt

2010-04-06 @ 18:37:38
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR; kan tänka mig det.. ska ta och kolla på den någon dag ;D

2010-04-06 @ 18:52:07
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback