i datsalen med kulturen..

sitter just nu i datsalen och har kultur och jag ska fortsätta att skriva brev till nån i tyskland.
har kultur i 2 timmar nu, lite små jobbigt.  slutar 3 och bussen går vid halv, idag tror jag inte att jag ska göra något, blir nog bara att vara hemma idag faktist, så hinner nog att blogga lite mer idag när jag kommer hem.
sen ska jag testa att lägga in bilder ifrån min mobil till datan, så då kanske det kommer några bilder.
dagen har vart riktigt skön, det var en författare hos oss förut och berätta massor. sen drog jag och frida till konsum & köpte lite gottt, hehe tjockt därva! ;) ne men nu måste jag skriva klart brevet för det ska vara klart idag, trorja? ha en bra dag. PUSS!


redan lagt in bilden, men skitsamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback