tjenare!

HEJ! skolan idag har vart helt okej. Hade so prov och jag måste säga att det gick skit, känns det som iaf.
så deppp ja blir på't. men iaf skulle haft musikprov idag också, men hade annan musiklärare så det blev inget, tur det för jag hade inte ens kollat på det. sen kultur i 2 timmar, utan rast? ´jobbbigt. skulle måla mona lisa.
 dö'h kul. ne men sluta lite tidigare iaf, det gick en buss 14:50, eller ah okej 14:49 och jag kom ner till bussaplatsen vid 50, så jag såg bussen åka precis när jag var där typ. så tog finspångs bussen vid 3 ungefär, och pappa hämtade mig i göstad. och sitter och lyssnar på musik nu och kollar på tv. och plockade nyss ut diskmaskinen, hehe för er som vill veta tänkte jag! :) :) blir att bara vara hemma nu.
hoppas ni haft en bra dag. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback