sommaren 2010

tänkte faktist skriva lite om min sommar innan ja ska lägga mig, heh!

den här sommaren har vart så grymt bra. och vill verkligen inte att den ska va slut.
men jo så äre.. har inte vart iväg så mycket bara vart hemma och vart med mina fina vänner.
följde med matilda&hennes familj till göteborg för hennes bror var med i gothia cup, hih så sjukt
kul vare, träffade massa folk,även några utländska, heh sen liseberg&kollade ju självklart på fotboll! sen när det var som varmast
spenderade vi dagarna vid mårn, solade och bada.  och bada även hemma i poolen rätt mycket.
och sen på kvällen när vi satt på berget och
bara pratade vid mårn, så mysigt! träffat nytt folk också. sovit i tält på helenas trädgård har vi också gjort.
sen har jag,matilda&helena vart på smultronstället men det var ju dock för inte så längesen.
sen följde jag med annelie&hennes familj + min kusin&micke var också med till liseberg. så grymt kul!
var också med dennis&marcus i finspång nåndag med helena, najs det också! 
och sen var det keep it loud i linköping där även oskar linnros spela, sjukt bra&snygg. så grym kväll.
sen har det ju precis vart augustifesten + rixfm som vi spenderade varenda kväll där,
och det var verkligen sjukt kul! rix fm var inte den bästa men endå! spenderade min sista dag
med annelie och var ocksååå riktigt bra. och idag var det första skoldagen. är endå lungt första veckan
och orkar verkligen inte med skolan.. allt är bara så tråkigt just nu.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback