måndag.

har inte hämtat kamerasladden hos annelie än, och pappa kommer inte vilja göra det idag heller.
sen vill han inte komma upp hit och hjälpa mej?  såå jobbbigt tycker ja..
därför blir det inte några bilder om inte smarta jag kommer på själv hur man gör.
men iaf, skolan idag va rätt rolig faktist, rätt slapp oxå.
kan berätta lite kort,  skulle åka skridskor idag som ja hade glömt, men fick låna.
haha´ja är kung påde! :) sen efter de gick vi hem till julia, så kom vi typ tjugo över och sluta tjugo i. duktigt av oss! sluta sen 14:10  sen när jag gick hem ifrån bussen så skulle jag bara kolla en grej så ramla ja i snön, hahah.
ne men nu ska jag försöka fixa att lägga in bilderna på datan, önska mej lycka till.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback