tjenare, skönt med lördag?

hehh, jo själv tycker ja de är as skönt att det är lördag, men mindre skönt att de är söndag imorgon. hatar söndagar. men kanske blir bio med annelie imorgon, vi fårse! :)

men iaf, följde med annelie till hennes skola idag på öppethus, frida var också där, och julia oxå! :)
men de va rätt okej. :) bara attt mitt huvud sprängdes nästan av min huvudvärk.
öppethus sluta 12 så då åkte vi hem till annelie, tog de bara lungt båda va sjukt trötta, och ont i huvet och magen, hahh. men det är nästan vad vi gjort, sätt på film och så, och nu är jag hemma och har precis duschat, men jag har mina grejer hos annelie eftersom ja ska dit snart när hon vart i stallet, så har allt smink och platttång där, men aja inget smink och uppsatt kan ju vara skönt på en lördag när man inte ska göra nåt spec, eller hur ? :)
nu sitter jag somsagt hemma och ja dricker cola,mycket gottt! :) hehe.
puss.

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

har bara tagit det lungt själv? :)

2010-02-14 @ 08:27:42
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback