lite om helgen!

börjar bli lite seg på att blogga. men ska försöka skriva oftare.
igår åkte jag till annelie efter typ lite tjaffs hemma ochså.
annelies föräldrar var och bowla så vi var ensamna, gick ut och skulle åka pulka.
sen tog vi de bara lungt, ja somna vid 1 ungefär, och annelie var vaken till 4 så
hon väckte mig typ hela tiden..
så trodde hon att ja prata i telefon för ja låg med örat på den.

annelie: vem prata du med?
jag: farmor
annelie: vad ville hon då?
jag: vi ska till stan
annelie: vad ska ni göra där då?
jag: köpa hårgrejer.
haha, alltså ja sov.

rätt seg dag idag, skulle träffat helena, men de blev inte så.
skola imorgon, ska snart se på någon film.
puss.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Nu har jag lagt till dig på bloglovin, lägg till mig du också :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 22:12:17
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback