lördag & en dag tills ja fyller! :)

kom hem ifrån annelie för ett tag sen, och sitter och kollar på let's dance med mamma
som dom har spelat in, och har sjukt ont i magen. icke bra!
men ska välll kolla på de, sen ska ja städa mitt rum, som verkligen behövs
så min dag blir bara att vara hemma, och städa& sånt. :)
eftersom ja fyller ju imorgon som ja hoppas ni inte har missat? ;)
haha men iaf, då kommer ju släkten och så. och på måndag firar mina tjejer mej eftersom vi har studiedag då!♥
men nu ska jag se mera på let's dance.
ha en bra dag.♥
pussar.





Kommentarer
Postat av: helena

tror ingen har missat det hahah :D♥

2010-01-30 @ 13:55:08
URL: http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback