måndag.

hej. skola idag då.
försov mig en halvtimme, men endå så gick jag till bussen typ då ja brukar, men missan.
så mamma fick skjusa mej. sen hade ja glömt nyckeln hos annelie igår.
så fick dela med frida, och hade ju min stora idrottsväska oxå. haha. :)
sluta 14:10, buss hem.. sen stanna bussen precis vid min väg bara för en hade glömt och plingat. ;)
hem, datan, gick ut med ville. sen ut till bussen, och jag och helena åkte till stan, och tillbax. för de är så sjukt skönt. mycket prat, som är verkligen sjukt skönt ibland.<3
sen hem, och ja fick gå av vid min väg igen. hah.
vart hemma ett tag nu, och precis ätit.
ska sitta här ett tag till. sen ner och se på tv. :)
inget mer och säga.
puss. :)


Kommentarer
Postat av: helena

puss ♥♥

2010-01-11 @ 19:22:13
URL: http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback