01:02

orkar inte lägga in massa bilder får bli imorgon, ligger just nu i sängen och kom precis in har vart ute med ricke,kevin och kelly en liten stund. blev kallt och jag va trött.  har vart i mårn idag hela dagen åkte hem vid 4 nångång och sen vid halv 9 eller nåt? så åkte vi dit igen och satt på berget och bara pratade,oliver kom också.
vi åkte hem vid halv 12 eller nåt trorja? mysig kväll har det vart iaf. Och igår så åkte vi till blacka jag,matilda,helena,och emma och vi åt pizza, tjockt. åkte sen till mårn och träffade några. badade sen med kläderna på. höhö.  vi alla sov hos matilda sen. nu ska jag sätta igång en film och sova. helt varm är jag eftersom ja bränt mig lite idag. men ah godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback