tidsfördriv

Har du:

Någon som förstår dig? ah
Någon som du saknar? ah
Någon som du hatar? ah
Vem kramade dig senast? var nog emma? :)
Vem pussade dig senast? petter
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? frida
Vem var du hemma hos senast? matilda
Har du några kärleksproblem? näe
Har du pratat med någon idag? ah
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? afan

Jag:

Är singel? ah
Svär ofta? ah
Sjunger i duschen? ibland så
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? självklart dyng snyggt.
Skrattar åt dina egna skämt?
hah ja?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nae,
Har du:

piercingar?
näe inga
Syskon? en syster en bror
Jobb? nae
För många vänner? kan man inte ha
Rymt hemifrån? inte långt
Färgat håret? aa
Bra självförtroende? inte alls
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt?  kanske de ja
Somnat i skolan? typ
Brutit ett ben?ne
Tappat bort mig i min hemstad? nae
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ah
En hemlighet som ingen annan vet? de har ja nog ja
Sovit en hel dag? nja vene
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nae
Blivit generad inför folk? har ja säkert?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ah
Ätit musslor? ne vene?
Varit på en festival? a
Haft ett förhållande i under en månad? ah,  
Färgat ditt hår svart? nej, 

Vad:
 
Längtar du till mest just nu?
inget
Ska du göra i helgen? vene
Har du för kläder på dig? shorts oh tshirt
Gjorde du igår?
badade, kusin och hennes barn vahär, träffade sen annelie ;*
Ska du göra i sommar? sola,bada. liseberg med annelie, göteborg med matilda :)
Åt du senast? glass
Har du för mobil? xperia mini eller nåt.
Vad köpte du senast? glass 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?  bli as rädd ;o



Vem/vilka:

Slog du senast?
pappa trorja, gulabil leken vetni ;)
Fick du sms från senast? annelie
Skulle du kunna göra allt för? vänner och familj
Var du med senast av det motsatta könet? kelly,kevin och ricke.
Kan du lita på mest? mina bästa vänner.
Vem vet mest om dig? närmaste vännerna och mamma
Sov du tillsammans med senast? annelie
Allmänt:

Har du pussat en groda?
naee
Kan du hjula? klart ja kan
Biter du på naglarna? nae
Är du EMO? nae
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? näefan
Har du sjungit inför publik? tror nog inte så vaa
Är du hungrig? nej
Är du blyg? ah faktist ibland så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback