gårdagen& idag.

kan ju börja med att säga att gårkväll var riktigt trevligt ! :)
melodifestivalen med tacos och sen film med chips,  själv somna jag & vakna när filmen var slut. hehe.
och anna vann ju då för er som inte såg, och jag tyckte faktist eric skulle vinna, han skulle ha rätt stor chans sen.
MEN NAE! så suura människor här va! :(:( 
men iaf idag så var alla sega och vi låg bara och prata. och sen åkte vi hem vid 3 halv 4.
och jag sitter fortf i stortröja och leggins och ska nog snart gå & duscha för kännner mej ofräsh till tusen kan jag ju bara ta och säga.
inget mer och säga. får bli  lite bilder från igår istället som jag tog ifrån emmas blogg! :)
puss.





Kommentarer
Postat av: helena

älskarer♥

2010-03-14 @ 20:04:42
URL: http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback