gårdagen.

kan ju berätta om gårdagen.  hade no,svenska sen hade vi nån föreläsning i folketshus i en timma.
sen so lektion, men läraren var sjuk så vi hade två hjälplärare som va vikarie, så dom brydde sig ju inte så mycket om man jobba.  sen efter drog ja till stan med  helena,mikkis,matilda&emma :)
jag hitta nt mycket,  bara thigts med skinnlappar på och parfym. ni får bild på thigtsen sen orkar inte nu.
vi åt på paus också, sen vid kvart i 6 tog vi bussen hem, eller helena och jag åkte runt, alltså till slagget först sen hem, ajuste, sen i stan på cubus skulle mikkis pröva nagellack på min nagel, så fick en som jobba där damp och sa att hon skulle ringa vakten om vi inte köpte nagellacket,hahaha så störd.. :o

sen mådde jag ju inte så bra igår heller, förkyld,ont i halsen och huvudet, och df blev det att vara hemma idag.
och det blir nog ingen skola imorgon heller. usch. hatar att vara sjuk.


har inga  roliga bilder typ, så tog en  ifrån öland i förtältet. :)


bror,syster,dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback