chill tisdag.

blev inget skrivande i skolan hade inte tid jobbade för fullt med min so, som skulle bli klar tills idag och det blev den nästan, eller jo den blev nog klar bara att jag inte hann skriva ut den.
alla nya 7;or var i skolan idag, hahh känns inte som jag var sådär liten när jag började 7;an för ett år sen?
men iaf, stan efter skolan med frida skulle kolla på avslutningskläder, och hittade en  klänning från bikbok nästan direkt, med en ros på också, sötttva? :)  hittade inte sådär jätte mycket, men lite som sitter fint i min garderob nu. vi tog 16:45 bussen hem, och nu sitterjag och pratar med annelie i telefon.  lediga imorgon, hur skönt är inte det?
något som är mindre skönt är att jah har världens träningsvärk som jag gnällt om hela dagen..
pusss



Kommentarer
Postat av: frida

hah villken mupp bild :P <3

2010-05-29 @ 14:08:24
URL: http://ffrriiddaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback