HEJ PÅ ER!

skolan idag va lite sisådär. Kanske inte så fräsht men jag hade ett mygbett som började blöda as mycket, och jag menar det verkligen, sen hade jag strumpbyxor så hade lite problem med det & så, haha och så började lektionen då och så hade vi anne och hon är alltid sur. sen var min mobil borta? så gick runt överallt och letade.
men gick iaf in på lektionen när typ halva lektionen gått.. så hade typ anton,olle och erik haft min mobil?
irreterande... haha.  och på musik som jag skrev förut så spelade alla as högt.  läraren fick damp och sa att vi var dumma i´huvet sen orkade han inte med oss så vi fick sluta. haha shit. men aja.
frida följde med mig hem, ätit glass & kollat på andra avenyn. och ja har precis ätit tacos de satt fint fint.
kände att de här inlägget blev rätt ointressant men skitsamma! ;)
puss


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

skola, pluggat och tränat :) själv?

2010-05-06 @ 20:26:36
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback