konfirmation,80årskalas.

HEJ! kom hem för en liten stund ifrån min låtsas farfar eller man kan säga farfar eftersom jag aldrig träffat min riktiga farfar. men iaf han fyller 80 år nästa helg tror jag det var? men alla på farmors sida firar honom idag.
åt mat och god jordgubbs tårta.  tidigare idag vid 2 så var jag,emma&matilda och kollade på mikkis&helenas
konfirmation!:) sen skjusa matilda&emma sen direkt till farmor som sagt.
just nu sitter jag här och måste snart göra matsäck tills imorgon för mamma är fortf hos farmos så
blir att göra den själv.. imorgon har vi idrottsdag på stadium arena med alla 7;or!
puss!

min mobilkamera suger verkligen.

mina fina vänner mikkis & helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback