nu kan du få mig så lätt

sitter ute på altanen, är det inte det som är så härligt med våren/sommaren?
kvällarna när man kan sitta ute.  solade lite förut, men självklart efter 10 minuter började det blåsa.
så jag gick in och kollade klart på dear john som jag började se på igår, kanon bra film de där!
värd att se.  sen har ja verkligen inte gjort nåting bara kollat på tv och så.
skulle ju kanske träffat helena, men hon kunde inte sen. så blev bara att vara hemma.
inte sådär as kul men ahhh. måste säga attt ja hatar myggg ohsånt skit.
aja puss!

ville&jag just nu! :) :)


haha var bara tvungen att lägga ut den sista bilden, var inte alls beredd på att ta kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback