ont i benen...

haha, har dyng ont i benen. inte träningsvärk som matilda tror, tror jag har växtvärk
hah eller ahh kanske inte växtvärk men jag har haft det här sen jag var liten, men jag växer ju inget?
känns som jag börjar bli sjuk också, helt jävla död... kan ju bero på att ja är trött men börjar få ont i halsen och lite sådär. hah shiit har verkligen as ont i benen.. tog precis värktablett. kollar nu på ' halv åtta hos mig '
eller mamma kollar på det så då blire att jag med kollar, även fast jag verkligen är as irreterad på han som pratar och kommenterar precis allting, haha! blir att lägga mig tidigit ikväll! puss


Kommentarer
Postat av: matilda

DET ÄR BARA TÖNTAR SOM HAR VÄXTVÄRK NÄR DOM ÄR FJORTON ÅR MADDELEINE!:D<3

2010-05-24 @ 20:28:20
URL: http://mmatildapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback