tisdag.

HEJ! kom nyss in ifrån en promenad med min hund, härligt! känns sådär jätte skönt nu när det är så varmt ute.
mötte på annelie när jag var ute också. :) skolan idag va helt okej, mamma kom vid halv 12 och vi skulle prata med min lärare om att jag är världens bästa! eller inte, snarare att ja borde bätttra mig och verkligen
göra läxorna,lyssna på genomgångarna, och ja allt de där!  efter skolan tog jag,helena och matilda bussen till stan, kollade runt där.. försökte hitta nått till avslutningen men nae, min vanliga tur!
men ska dit imorgon med annelie så får kolla mera då. inget plugg idag heller.
nu har jag dyng ont i magen,.
puss.
 
oseriös bild, + solen i ögonen. hahh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback