jag vet vem jag är, när jag är med dig!


Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!


skolan va urtrist idag.. fast gick snabbt eftersom vi hade hkk,idrott,b-språk! sen slutade vi som har kulturprofil.
mycket skönt! tog bussen hem som var försenad, ovanligt.. ätit, ska packa väskan sedan till gymmet, där jag möter upp helena! anton kommer till mig sen efter hans träning och sover här, och måste plugga matte, eftersom vi har prov i matte imorgon! och så åker matilda till thailand idag, och är inte alls avis, och kommer inte alls sakna henne! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback