nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!



drog mig till skolan, även fast febern kanske inte var borta.. men orkade inte vara hemma på en fredag + att jag vill inte missa massa. dagen gick ganska fort faktist, lite chiiillll!  sista timmen redovisade vi, och det gick väll bra!
fick med mig lite matte hem som ja inte hann göra och kom på att ja endå inte kan göra det hemma eftersom vi ska ha gradskiva till de.. aja har endå lite engelska att göra! haha.. mamma&pappa kom precis hem med lite tapet och färg, så det ska dom börja fixa nu, hihi! åker till annelie sen, och spenderar min kväll där, mysigt! puss

Kommentarer
Postat av: frida

haha , men madde..

2011-01-30 @ 22:47:12
URL: http://ffrriiddaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback