svartskalle stoltast i staden.



Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket som gjorde mig glad igår. Bra vänner man har!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på film, som jag gör nu också.

Det sista du sa högt:  Okej.

Det senaste någon sa till dig: Det ligger lite utanför.

Vad har du druckit idag: Vatten

Vad var det senaste du åt: Grillat

Vad var det senaste du köpte: Kommer jag inte ihåg. hehe :):)

Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun.

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt. bästa sol.

Godaste glassmaken: melon/blåbär på halvars självklart.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ao

Sover du tungt: Tror så.

Drömmer du mardrömmar: Nae inte direkt mardrömmar. Kan hända faktist.

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.

Favoritklädsel: Ingen aning. Någon trörja&jeans barraa.

Favoritlåt just nu: Bästa håkanhellström. 2 steg från paradise.

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg. tavla!!

Vad gör dig glad just nu: Ingenting. är så sjuk trött.

Vad ska du göra härnäst: Kolla klart på filmen, sen ska jag väll gå ut.

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: dötrött.

Favoritgodis: typ choklad.

Kläder just nu: Linne, mjukishorts. chilll.

Sommarplaner: Jani, Massor! ska bli en sån jävla bra sommar.

Hur många kuddar sover du med: 5 Kanske ?

Spelar du något instrument: Nepp

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.

Vad är viktigast för dig: Vänner&pojkvän. familj osv!

Är du kittlig: Haha aao

Snarkar du: nej!!

Stjärntecken: vattuman

Äckligaste insekten: spindel

Längtar du mest efter just nu: Sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback