LITEN DEL AV MIN SOMMAR


hängde i mårn med fina vänner och eldade kalsonger. haha


åkte till bergslussar med mamma och mickan och åt glass, sedan häng vid poolen. mysigt.

var på munken in the park och drog sen till kristoffer med lite vänner!

kollat på ifk har jag också gjort. hehe

var på bästa veronica maggio som var här i norrköping och sjöng.

drog till smultronstället och åt glass, som vi inte orkade hälften ens. kollade runt osv.

jag,matilda och helena åkte till öland och hade mysiga kvällar vid bron, och träffade sköna människor, hade det bara asbra!

åkte till daniel samma dag som vi kom hem, där det var massa vänner.och sov också där. dagen efter åkte vi till danny med samma folk. bra kvällar!

var ju augustifestivalen också, hängde där varenda dag även fast de regnade sista dagarna, rixfm var nog bästa kvällen! riktigt kul.

jag och frida åkte till cissi som hade tjejkväll med tjejerna i klassen, var där ett liteet tag sen vidare till augustifesten.
image description
åkte massor med moppe med helena, haha. åkte runt och bara pratade.


liten del av min sommar, har hur mycket bilder som helst men orkar inte med det just nu, har också hängt vid mårn med vänner och solat hur mycket som helst, dock var det ju inte bästa vädret på hela sommaren. glömmt att jag hade dom här bilderna därför jag lägger in det här nu, + att jag verkligen vill ha sommmar nu. ååhåh hatar att det blivit så kallt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOPPE MED HELENA DÅ?????????????

2011-11-06 @ 14:10:19
Postat av: Hon som gillar att köra om nufsen med noppen XD

glömde skriva namn :P

2011-11-06 @ 14:11:48
Postat av: Hon som också gillar att köra om nuffsen med noppen

Oj, de glömde jag. Det roligaste på hela sommaren.XD SKA FIXAS

2011-11-06 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback