håret

image description
image description
Haft en helt okej dag, men onsdagar är väldigt tråkiga och jobbiga, tråkiga lektioner och allt. jag gjorde so prov och blev lite irriterad på mig själv att jag tänkte rätt men skrev fel, aja!! efter skolan åkte jag och klippte och slingade håret, väldigt ljust blev det och det känns lite konstigt men vänjer mig säkert. är hemma nu och packar lite inför imorgon, för snart åker jag till anton och sover där, och imorgon har vi profildag och på kvällen är det quality!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh fiiiiiiiiiint det blev

2012-04-04 @ 19:50:47
URL: http://hhelenaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: hihi tack snyggis!!!

2012-04-04 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback