Torsdag

 


Igår spenderade jag min dag på stan då det var mellandags rea och fick trängas bland allt folk, mötte upp felicia,emma och olivia nångång vid 12 och vid halv 2 kom helena in som jag fortsatte gå med, trevligt! hittade självklart inte mycket endå, den på bilden som jag förälskat mig i och en till som säkert kommer på bild nåndag. efter vi gått ett partimmar så åkte jag hem till anton där det blev att spela monopol med honom och Lovisa. 

Idag har jag inte vågat åka hem till min familj då hela familjen fått magsjuka, så stannade kvar hos anton och följde med han och hans mamma till stan för att kolla runt lite återigen, dock var det bara anton som skulle handla idag, och efter några timmar där åkte vi hem till honom igen, där vi är nu och har ätit lite pizza, som satt rätt fint faktiskt. haha. Hoppas ni har det bra, PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback