Torsdag

Idag har det varit en sån lugn dag, då  vi började med engelska och jag var klar med allting, så tog det bara lungt, engelska brukar annars vara det jobbigaste, hade lång lunch sen då vi började idrotten vid 1, så jag emma,felicia och sofia tog en runda på stan för att kolla lite, fick även med mig tröjan på bilden. hade sen dans på idrotten, vilket jag inte är sådär super bra på..

Här hemma så har jag annars gjort klar en svenska uppgift som jag igentligen redan gjort men eftersom min data gick sönder så var jag tvungen att göra om det, skulle skriva ett tal och skriver om serien one tree hill, bara för att ha något att skriva om typ. känns så skönt att vara klar även fast den blev skit dålig, hörde nu att maten var klar, så ska gå och äta. Ha en bra kväll, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback