ALLA HJÄRTANSDAG

image description
image description
Alla hjärtansdag idag och för mig är det som en vanlig tisdag, men klart det ska vara lite extra mysigt. man ska väll dock visa varje dag att man älskar någon men just alla hjärtans dag tycker jag det kan vara lite extra!! själv har jag bara pluggat, följde med anton hem efter skolan och hade inget annat val än att plugga, dock fick vi i oss lite tårta och geléhjärtan. hihi.  hoppas iaf att jag kan lite till provet, blir bara så irriterad att vi ska kunna hur jävla mycket som helst. aja! har också valt gymnasie idag, och kan säga att det var inte alls lätt, har haft 2 stycken som jag inte vetat vilket jag skulle ha som första handsval, men tillslut tog jag en av dem som 4val, så har inte ens tänkt på mitt val riktigt ordentligt. hoppas det blir bra!! nu måste jag fortsätta plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback