Måndag

Ígår åkte som sagt mamma och jag till stan, för först lämna in min iphone och fick då en lånemobil. vi åkte sen till maxi för att kolla runt lite, fick med mig ett riktigt fint linne, som kommer användas flitigt på sommaren. efter det blev jag avsläppt vid bion, där jag mötte anton och vi såg '' en gång i phuket '' mycket bra film. vi tog 8 tåget hem till honom, kollade big brother och somnade riktigt fort. 

idag var det skola igen, morgonen var rätt jobbig faktiskt. gick bara två lektioner sen tog jag,frida,felicia bussen till stan för att fixa lite. så blev kort dag. och åt sedan med helena och ett varv på stan. hemma nu och funderar på att ta en dusch, och ansiktsmask osv. låter rätt skönt faktiskt. Ha de bra.   (förresten dåligt med bilder nu, pga min iphonis är på lagning och vet inte när jag får tillbaka den )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback