sörsjön!

image description
image description
image description
image descriptionimage description
Hade en bra klassresa med min kära klass, och det är faktiskt det sista vi gör med varandra, nästan.
vi var som sagt vid sörsjön, vädret var rätt bra, lite regn men annrs fint! vi sov i ett militär tält där alla fick trängas för att få plats, och regna in också, men jag sov som en gud endå. tog även mitt första dop igår, trots att det var ormar och fiskar, annrs så var dagen/kvällen mysig, då vi spelade spel, grillade,pratade och även gick spökrunda, avslutade med att sitta på bryggan och bara praata innan vi gick och la oss,  idag var det äventyrsbanan som gällde, då det är banor i träden som man går, jag är väldigt höjdrädd så tog de lite lungt, men annrs kul och åkte även linbana över vattnet, kom väll hem ca 2 till felicia, sen 4 var det dags för att fixa till naglarna, och blev nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback