söndag

Jag vaknade redan vid klockan 8 imorse, och som vanligt skulle jag väcka anton då, och då blir han alltid hur sur som helst, hiho! kollat film, pratat, skratat och gjort glass är ungefär vad vi har gjort idag. blev hämtat vid ungefär 3, och kolla lite bb när jag kom hem,

har också vart hur sugen som helst på att ta en promenad, men att gå själv och inte ha någon musik är ju inte ett dugg roligt faktiskt, eftersom min iphonis inte kommit ännu och jag orkar itne med min jävla lånemobil som laggar ihop varje gång jag får sms ungefär. hoppas den kommer imorgon eller någon dag i veckan iaf!!  iaf stannade alltså hemma och inte gjort alls mycket, skola imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback