tisdag


bilden är ifrån igår när vi hade spexfoto, anton och olle!

har inte skrivit på ett tag eftersom mina bilder från mobilen inte går att lägga in, så måste först lägga in på fb för att sen kopiera och lägga in på datan osv.  Igår hade vi som sagt spexfoto, vi var superhjältar och jag var catwomen. efter var jag med antonius och idag har vi haft np i labb, och fått tillbaka matteprov och annrs bara haft en lugn och kort dag, 

jag följde med anton hem en liten stund efter skolan för att ta bussen där ifrån till finspång med annelie där vi och matilda tog spruta, tog mer än en timme att få ta den och gjorde ju lite ont också, jag och matilda följde sen med helena hem där vi vart lite ikväll, pratat osv.   nu väntar jag in big brother. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback