den 6 maj

image description
redan söndag, vad fort veckorna går! snart är det sommarlov men innan det balen,och det sitter jag förövrigt och kollar på skor till, är väll dags att hitta några redan nu liksom. men ingen aning om vad jag ska ha för några och vilken färg ohsådär. svårt!! annars så har jag så mycket att se fram imot just nu känns det som, bara skolan som förstör med alla np och allt, imorgon har vi tex np i engelska muntligt trorjag, och prata engelska kan jag säga att jag verkligen suger på, så allt sånt är jag inte alls tagg på!  annrs då så har jag precis kommit in ifrån en promenad, kände att jag inte orkade sitta inne varför inte en promenad då?! ska snart duscha och sedan vänta på att bb ska börja och hoppas på jennifer åker ut. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback