DONT CRY! just say '' fuck you '' and smile.


Min dag har varit varm, och antar att eran också vart det. men jag klagar inte. Tog shorts idag och det är jag glad att jag gjorde annrs skulle jag dött eller något. även fast onsdagar är väldigt tråkiga så har den här vart helt okej, gjort ett kartprov, sätt film. och fått vatten kastat på mig, så man blev genomblöt. härligt härligt!!
annrs så har jag åkt och köpt glass med helena, och suttit och pratat i värmen, tog sen bussen hem för att ta upp svenska böckerna och göra klart frågor. usch vad tråkigt men skönt när det var klart, och då tog jag moppeböckerna till poolen och la mig där och läste. vädret är allt underbart ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback