inte bra start på den här helgen

vaknade upp brevid en fin pojke, vi kollade två filmer eller jag gjorde hihi. dock så mådde jag inte så jätte bra när jag vaknade utan jag hade ont i halsen och huvudet.. ingen bra start på den här helgen. och det är fortfarande inte bra, men efter anton åkt och jag vilat lite så mötte jag helena och vi åkte hem till matilda, och pratade massor eftersom vi inte ses så ofta. cyklade hem och är nu hemma, kollar lite big brother och ska snart dra mig mot sängen faktiskt, för min klocka står på halv 6 för jag ska jobba.. hoppas hoppas att jag mår bra imorgon bara! efter så åker jag och helena till finspång för att träffa våra vänner dennis&marcus! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback