TORSDAG

Försökte publicera ett inlägg om gårdagen förut, men det lyckades inte komma upp så ska försöka fixa det snart. Annars så sitter jag just nu i min säng, har seriöst legat här sen ungefär 3.. Och bara myst framför film. Även duschat, vilket är otroligt skönt när det är så kallt ute, för idag har det verkligen varit kallt, blåst massor. Har gått promenad med ville, och ska snart gå till bussen, hatar att gå till bussen när det är mörkt, är så otroligt rädd för grävlingar, dom kanske sover nu, inte vet jag. men endå. usch!!! iaf ska först till mammas jobb för att hämta en sak, och sen till anton, ska även lägga in bilder på det lilla jag köpte igår, blev bara tre tröjor. Man aja det får bli imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback