FÖRSTA DAGEN I TURKIET


 
litendel av rummet, här sov jag och min syster.

han som jobbade på hotellet blev vi vän med och vi åkte på turkiskt spa första dagen, då det var lite sisådär först men efter vi klagat och tänkte åka till hotellet så fick vi mycket bättre, så himla skön massage.


efter vi vart på spa var vi så trötta så det blev mat på hotellet och även god efterrätt uppe på rummet, och somnade sedan efter en skön dag.

Åkte till turkiet vid 10 på kvällen och var framme tidigt på morgonen, på flygplatsen blev vi överraskade av mammas och pappas kompisar som skulle med oss, så det var kul. tänkte lägga upp lite bilder lite då och då, eftersom de enda bilderna jag har nu är ifrån turkiet typ. kom annars hem i torsdags då jag bor hemma nu i helgen med anton eftersom familjen stannade kvar i turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback