Tisdagskväll


Godkväll! Ligger just nu i min nybäddade säng och har precis ätit, älskar när sängen är nybäddad och rummet är städat, har sätt ett avsnitt av portkod1321, vilket är ett nytt program som börjat dock är det bara 11 minuter..
Men annars  så har jag hängt med min fina kille tills klockan 4 då pappa kom och hämta mig och vi skjutsade även anton till blacka. Anton och jag tog det bara lungt med film,bad och gick även spåret. Så när jag kom hem tänkte jag att jag bara skulle ta det lungt och inte gå promenad för det skulle bli så mörkt, men nae blev så rastlös så tog med ville och gick ett litet varv, alltid skönt. Ska nu smörja in mig i någon god body lotion och slå på någon bra film, imorgon åker vi till stockholm så ska sova tidigt.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback