FREDAG


drog till med en fjortisbild ifrån 7:an, min morgon började väll lite sisådär då min katt stog och nosade i mitt ansikte och även fast jag la mig åt andra sidan eller något så sprang hon efter, åh så irriterande, så jag kunde inte somna om till 6, är nu uppe och har fixat mig lite snabbt sådär, hör hur regnet slår mot fönstret där ute, och känslan att jag om en kvart ska gå i det får mig att bara vilja lägga mig i sängen igen och sova hela dagen.. lite skönt att vi slutar 11 idag iaf, och kvällen spenderas hos Anton med några vänner, äntligen fredag!! Ha en fin fredag, hörs kanske senare. PUSS


Kommentarer
Postat av: stig helmer

goo bilder du bärska! :)

Svar: haha ja ellerhur ;)
madde

2012-09-14 @ 08:06:35
Postat av: Anonym

JÄVLA SATAN XDD UT MED DIG

Svar: JAAA, SATAN JÄVEL XD
madde

2012-09-15 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback